Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2007 11:24 - За сънищата и хората...
Автор: dreamchaser Категория: Лични дневници   
Прочетен: 792 Коментари: 1 Гласове:
0



Странно нещо са това сънищата... Едно от малкото странни неща които свързват всички ни, защото всеки сънува, макар че малко хора помнят точно какво. 
Аз, за мое нещастие, помня всеки път точно какво съм сънувала. Не, не ме разбирайте погрешно - сънищата ми не са лоши, но на фона на действителността изглеждат толкова далечни и нереални, а са толкова красиви, че ти се иска да ги докоснеш, макар и за миг. И когато се събудиш разбираш, че желанието ти е неизпълнимо, както желанието на малко дете да стисне звезда в шепичката си. 
Най-често сънувам, че летя. Невероятно красиво усещане е, виждаш всичко от горе и хората ти се виждат дребни и незначителни. Човек би си помислил, че наистина съм летяла, но краката ми са се отделяли от земята най-много на няколко сантиметра. 
Когато бях малка, имах глупостта да разказвам какво съм сънувала и възрастните ми отговаряха презрително:
"Имаш много голямо въображение!" или "Защо пък никога не сънуваш как решаваш задачи?"   
Тогава млъкнах за винаги. Е, устата ми никога не стоеше затворена, но вече дори не споменавах думата "сън". Чаках да стана и аз възрастен, който не сънува как лети... Май така и не порастнах достатъчно.
Тогава се замислих за сънищата и хората. Дали пък това което сънуваш, наистина означава нещо, както разправят старите баби? И дали пък няма възрастни, които сънуват, че са деца и не си задават глупави въпроси като: "Защо не сънувах, че ме повишават", а се събуждат с усмивка на лицето, доволни от това, което са видели?




Гласувай:
0



1. trendafa - d
20.06.2007 13:37
сънищата са найсина странно нещо. Мен ми е странно самата идея, че ако един човек примерно е сънуван от други трима, то изведнъж този човек е на три различни места по едно и също време. Сънищата са подсъзнание, винаги имат обяснение, жалко ,че не го знаем...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dreamchaser
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50496
Постинги: 15
Коментари: 4
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930