Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2007 18:19 - За безполезността и други скотски занимания
Автор: dreamchaser Категория: Лични дневници   
Прочетен: 797 Коментари: 0 Гласове:
0



Има време в което се чувствам абсулютно безполезен плужек и последната седмица беше точно такава. Не че по принцип съм някога полезна с нещо, но когато АЗ се чувствам така просто подлудявам. Постоянно си мисля за онези красиви думички, които използват велики автори, но изобщо не се сещам какви точно бяха или пък за тези дълги, сложни и неразбираеми думи, които пък правят нещо съвсем елементарно да звучи философски и задълбочено. Оставам си само с мисленето...
Безполезността ми е отличителна черта, но е много тежко когато се съчетае с юлските горещини. Аз съм нещо като Йети или някой санбернар - не понасям жегата и тя ме изтощава напълно и освен потна като прасе, се чувствам още по-безполезна.
Гледам племенника си, който е на 5 месеца и си мисля:
Ехх, това е живота - да те хранят с храна, която дори не се налага да дъвчеш, да те разнасят по цял ден наоколо и да се правят на маймуни за да те разсмеят. 
И никой, никога няма да те обвини в безполезност! Пфу, какво му става на този свят? Къде е разликата между 18 годишно, работоспособно момиче и 5-месечно бебе не разбирам! :) 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dreamchaser
Категория: Лични дневници
Прочетен: 50509
Постинги: 15
Коментари: 4
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930